2003_areyou

Are You Talking to Me? Conversation(s)

Auteurs : Olivier Asselin, Nicole Brossard, Carle Coppens, Louise Déry, Denise Desautels, Raymond Gervais, Georges Leroux, Didier Prioul, Rober Racine et Marie-Pierre Sirois

Artistes : Paul Béliveau, Dominique Blain, Alexandre Cavalié Mercer, Kate Craig, Greg Curnoe, Pierre Dorion, Chantal Durand, Yves Gaucher, Raymon Gervais, Eugène Hamel, Alfred Laliberté, Ozias Leduc, William Notman, Rober Racine et Joyce Wieland

2003, 272 p., couverture souple
Ill. coul., 20 x 28 cm